Uppdate från bruksvallarna

Hej! Första riktiga dagen på skidlägret. Igår satt vi mest i bussen hela dagen, men vi hann med ett kort pass på kvällen. Läget här upp är bra, mellan 5-10 minusgrader. Det kunde varit lite mer snö men spåren är fina. Nu ligger vi och laddar krafterna igen inför eftermiddagens pass. Jag och Amanda var ut och åkte på fjället i dag på förmiddagen. Min vallare (jag själv) hade gjort ett dåligt jobb, så jag fick slita en del. Men vi kämpade på bra i drygt två timmar. Det känns rätt ovant att stå på skidor igen och träningsvärken i armar och höftböjare börjar redan göra sig påmind.
.
Kan också meddela att det i PlattFall-ligan just nu står:
Amanda: 3 vurpor
Elin: 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0