Håll tummarna för oss nu

Nu är det snart dags. Väskorna är packade och imorgon klockan åtta åker vi buss upp till Sälen. På lördag ska vi sen testa skidorna och ut och åka lite lätt. Sen ska vi med lite hjälp försöka oss på vallningen.
För er som vill följa oss under loppet kan ni göra det från vasaloppets hemsida. Våra startnummer är följande:
Elin 17722
Amanda 17704
.
Vi står i olika led vid starten, Amanda står i sjätte och jag i sjunde. Men vi ska försöka hitta varandra någon gång på vägen. Jag får vara lite snabbare att lägga ut mina skidor innan starten så jag inte har så mycket att plocka in.
.
Avslutar det hela med en liten tanke på en av våra konkurrenter, som nu inte längre tänker ställa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0